21 Ekim 2013 Pazartesi

Temizlik şirketi Nasıl kurulur?

temizlik firmaları
Ülkemizde ve dünyada temizlik şirketleri çoğalmaya başlamış ve temizlik şirketlerinin çalıştığı alanlar her geçen artmıştır. Temizlik şirketlerinin günümde artmasının sebebi bayanlarında iş dünyasında söz sahibi olmasıdır. Bu söz sahipliği artık yorucu bir iş temposuna bırakınca bayanların evi temizleyecek vakitleri kalmıyor. Eskiden şehirlerimizde birkaç tane temizlik şirketi görürdük bunlarda yaşlı tek kalan teyzelerin evlerini temizler yada okul ihalelerine filan girerlerdi. Ama sadece ev temizliği temizlik şirketleri için büyük alan haline gelmiştir. Ayriyeten temizlik şirketleri evlerin boyutuna göre fiyat belirliyorlar ve daha büyük evlerde daha yüksek para kazanabiliyorlar. Zaten mantıklı olanı da bu, tek katlı bir binanın temizliği ile villa temizliğinin bir olduğunu düşünemeyiz. Temizlik şirketlerinin bir diğer para kazandığı alanlardan biri ise ofis temizliğidir bu işlem her ofis kendi başına bir temizlik şirketi ile anlaşabildiği gibi ofisin bulundu bina yada iş merkezleri temizlik şirketi ile anlaşıp tüm ofislerin temizliğini sağlayabilir. Genelde ofis temizliğinde büro sahipleri kendileri anlaşmak yerine iş merkezinin yönetimi tarafından bu işin halletmesini ister. Fakat bazı yerlerde bu mümkün değildir.

temizlik firmaları nasıl kurulur
             Temizlikşirketleri nasıl kurulur ve nasıl açılır konusuna gelirsek. Temizlik şirketleri bir bakkal açmaya veya bir market açmaya benzemez dostlar. Nedense benimde anlam veremediğim bir şekilde temizlik şirketi açmak için büyük uğraşlar verildikten sonra “kardeşim benim param var müşterim var ben işçi alacağım işimi hemen genişleteceğim” diyemiyorsunuz. Devlet size hemen dur biraz orada diyor sen kaç yıllık firmasın ki bu sektörde söz sahibi oluyorsun diyor. Bu sistemi bence eski büyük firmaların zoruyla çıkarılmış olabilir çünkü eski firmalar bir gün bu işin gelişeceğini anlayıp birkaç bürokrata bu konuyu dillendirip şöyle bir sistem getirmişler. Size devlet diyor ki “kardeşim sen kaç yıllıksan o kadar işçi çalıştırabilir sin aynı zamanda bu işçi puanını arttırmak için ihaleler alman gerekir” diyor. Bu sistem belikli herkes bu işte söz sahibi olmasın ne kadar eski isen o kadar büyük bir temizlik şirketi olmalısın diyor. Evet size de saçma geldi değil mi? İlk duyduğum da bende yok artık demiştim. Bu yüzden bu işe atılanlar öncelikle firmalarını açıp bekletiyorlar ve işçi sayılarının artmasını bekliyorlar. Yada parası olanlar köklü firmaları satın alıp direk işe girişebiliyorlar. Peki temizlik şirketleri sadece evleri temizler sorusuna tabi ki hayır diyeceğiz. Temizlik şirketlerinin o kadar büyük bir iş alanı var ki sadece şu mantıkla bakabilirsiniz. İnsan olan her yer kirlenecektir ve kirlenen her yerde bir temizlikçi şarttır. Her temizlikçinin olduğu yerde de temizlik şirketi ar demektir. Şimdi alanı hesapladınız mı aklınızda oo baya geniş bir iş dediğinizi duyar gibiyim fakat idrak edemeyen hayal dünyaları körelmiş arkadaşlarımın ufkunu açmak için birkaç örnek vereyim.
  

                Evden çıktınız hemen bir sokak gördünüz temiz birkaç kabuk vs. olsa da temizliği yapılmış belli. O sokağı temizlemeleri için belediye temizlik şirketleri ile anlaşır. Sonra gittiniz bir alışveriş merkezine orası da temiz hatta parlak plakaların üstü ışık vurdukça elmas gibi parlıyor bal dök yala. Bu da herhalde kendiliğinde olmuyor temizlik şirketlerinin parmağı var burada diyebilirsiniz. Yani saymakla bitmeyen bir iş hacmi ve iş potansiyeli var bu sektörde.

40 yorum:

  1. mehmet bey tesekkurler fakat nereye basvurmaliyiz neler gerekli hangi belgeler gerekli tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 6 yıldır temizlik şirketi sahibiyim.3 arkadaşımızada firma kurmasında yardımcı oldum.Bunların farklı yolları oldu tabiki.
      1.Küçük ölçekli ev temizliği,ofis temizliği vs işler için kurulan şirketler.
      2.İhalelere girebilmek için yeterliliği tamamlamaya yönelik şirket kurmak.Bunun yolu şöyledirki bende öyle yapmıştım.Yeterliği tamamlamış bi şirkete ihale proje ortağı olarak ihaleye yeni kuracağınız firma ve yeterliliği olan firmanın ortaklığı ile girmek.
      2 projeninde maliyetleri farklı tabiki.İletişim:05417172425

      Sil
  2. Merhaba Ramazan bey nasılsın bu temizlik şirket hengi şehir de ve nesil yapmak düşünüyorsun ve bişeler öğrendiniz mi

    YanıtlaSil
  3. ben de temzilik şirketi kurmak istiyon. bana nasıl yardımcı olabili siniz can beyy

    YanıtlaSil
  4. bende temizlik şirketi kurmayı istiyorum ama ne yapmam gerektiğini bilmiyorum yardımcı olabılecek var mı?

    YanıtlaSil
  5. temizlik firmasında 5 yıl üst düzey yöneticilik yaptım çevreniz var ise firma kurmak faydalı
    İstanbul da yaşıyorum kurmak isteyenlere yardımcı olunur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. murat bey banada yardımcı olurmusunuz iletişim kurabileceğim tel nol sedatdemirkiran@outlook.com adresine gönderirmisniz.

      Sil
    2. Murat bey merhaba bu şirket kurmayla ilgili bilgi için sizinle irtibat a gecmek istiyorum merveatay3401@hotmail.com mümkünse dönüş yaparsanız bir kaç sorum olacak ..

      Sil
    3. murat bey bizimde böyle bir niyetimiz var yardımcı olursanız seviniriz mail adresim ahmetjudo@hotmail.com ilginiz için tşk ederim şimdiden

      Sil
    4. murat bey bizimde böyle bir niyetimiz var yardımcı olursanız seviniriz mail adresim ahmetjudo@hotmail.com ilginiz için tşk ederim şimdiden

      Sil
    5. Bende 6 yıldır temizlik şirketi sahibiyim.3 arkadaşımızada firma kurmasında yardımcı oldum.Bunların farklı yolları oldu tabiki.
      1.Küçük ölçekli ev temizliği,ofis temizliği vs işler için kurulan şirketler.
      2.İhalelere girebilmek için yeterliliği tamamlamaya yönelik şirket kurmak.Bunun yolu şöyledirki bende öyle yapmıştım.Yeterliği tamamlamış bi şirkete ihale proje ortağı olarak ihaleye yeni kuracağınız firma ve yeterliliği olan firmanın ortaklığı ile girmek.
      2 projeninde maliyetleri farklı tabiki.İletişim:05417172425

      Sil
  6. Murat bey sizinle nasıl iletişime gecebikirim tufantemizlik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. murat bey sizinle nasıl iletişime geçebilirim.. esat_kucak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar sanayinin başkenti kocaelide gebze ilçeisnde temizlik firması kuracağım. ŞAhıs şirketi olacak ve maliyeti düşük olacaktır. Azimli çalışkan kendini bilen bayan olursa daha iyi olur ortak arıyorum . düşünenler arasın: 0541 970 19 66

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar sanayinin başkenti kocaelide gebze ilçeisnde temizlik firması kuracağım. ŞAhıs şirketi olacak ve maliyeti düşük olacaktır. Azimli çalışkan kendini bilen bayan olursa daha iyi olur ortak arıyorum . düşünenler arasın: 0541 970 19 66

    YanıtlaSil
  10. MERHABA BENDE TEMİZLİK ŞİRKEDİ KURMAK İSTİYORUM KAHRAMAN MARAŞ VE ÇEVRESİNDE SAYGILARIMLA ULAŞMAK İÇİN TL:05459171588

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ben ramazan temizlik şirketi kurmak istiyorum yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  12. Bende 6 yıldır temizlik şirketi sahibiyim.3 arkadaşımızada firma kurmasında yardımcı oldum.Bunların farklı yolları oldu tabiki.
    1.Küçük ölçekli ev temizliği,ofis temizliği vs işler için kurulan şirketler.
    2.İhalelere girebilmek için yeterliliği tamamlamaya yönelik şirket kurmak.Bunun yolu şöyledirki bende öyle yapmıştım.Yeterliği tamamlamış bi şirkete ihale proje ortağı olarak ihaleye yeni kuracağınız firma ve yeterliliği olan firmanın ortaklığı ile girmek.
    2 projeninde maliyetleri farklı tabiki.İletişim:05417172425

    YanıtlaSil
  13. Bayilik almanın tek adresi www.elkatemizlik.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen bilgi verirmisiniz ben istanbuldayım

      Sil
    2. Lütfen bilgi verirmisiniz ben istanbuldayım

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. 11 yıldır profesyonel olarak kurumsal firmalarda temizlik hizmetleri yöneticiliği yaptım. İzmir'de yaşıyorum. Kendi işimi kurmanın zamanı geldiğini düşünüyorum.Cam-cila, ev temizliği, ofis temizliği konularına ağırlık vermeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. murat bey karsıyaka dayım bende. işimden memnunum ek olarak da bu işe girmek istiyorum.ortaklık düşünürum yoksa zor bu işler tek basıma.düsünürseniz mailim : kamil.mercimek2016@gmail.com

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. merhaba temizlik şirketi devrediyorum düşünenler olursa limited şirketi vergi borcu var ama kayde değer değil sibel12-@hotmail.com burdan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil

  18. iskederun'da apartman temizliği denildiğinde herkes zor diye adlandırır. iskenderun temizlik şirketleri apartman ofis temizliklerini cüzi bir miktarda yapar ve detaylı olarak hijyen sağlayamazlar.iskenderun temizlik firmaları, iskenderun içerisine pek belirli bir özen göstermezler, Garanti temizlik bu aradığınız özeni sizlere gönül rahatlığı ile göstermektedir.

    YanıtlaSil
  19. merhabalar izmirde temizlik şirketinde 15 yıl orta düzeyde yöneticilik deneyimim var yeni şirket kuracaklara ve personel potansiyeli olanlara danışmanlık yapabilirim erkanbesli.atatutem@gmail.com ulaşabilirsiniz yeni müşteriler kazanmanızda ciddi faydalar göreceksiniz

    YanıtlaSil
  20. www.cssturkiye.com ,www.pmstesisyönetimi.com.tr. Bunlar ortağı olduğum iki firmaya ait web siteleri.CSS Endüstiriyel Temizlik Firmasını kuralı 3 yıl oldu.3 yıl içinde resmî faturalı iş bitirmem 2 milyon TL'yi geçmiştir.Tabi birde Faturasız olarak yapmış olduğumuz işlerin cirosuda bi bukadar vardır.Sadece 10 bin tl'lik bir kredi kartı ile başlamış olduğum bu işi 3 yılda kayde değer bir yere getirip Ankara'da marka olma yolunda ilerliyorum.Çok zorrr tabiki.Aşamalardan ve nasıl yapılacağı konusunda bilgi almak isteyenler arayıp mesaj atabilirler.05417172425 Allah herkese Dürüst esnaflık nasip etsin işallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten Teşekkür ederim.Mersin'de kurmuş olduğum firmayı iyiki sizin danışmanlığınız bünyesinde açtım.Şirket kurmanın yanı sıra çok korkuyordum işim olacakmı olmayacakmı,aldığım makinalar boşunamı gidecek,nasıl fiyat vereceğim,personeli nasıl bulacağım,hangi makinalar lazım,şirketi kurduktan sonra nerden iş alabilirim bu sorular yüzünden 2 aydır uyuyamıyordum.Ama sizinle yaptığım bayilik-Danışmanlık sözleşmesi sayesinde hem haracadığım paranın büyük bir kısmını bir olumsuzluk olursa geri alabilme şansını yakaladım hemde sizin mükemmel fikirlerinizden yararlandım.Tüm gerekli makinalarımı tamamladınız.Şuan mersinde 10 tane ofis temizliği yapıyorum haftada bir ama iyi kazandırıyor.Ayda 10 ile 15 arası inşaat sonrası ev temizliği yapıyorum,normal gündelikci bayan kiralıyorum,1 tanade fabrika temizliyorum.Eğer bütçemi iyi yaparsam 3 bin ile 4500 arası bi para kalıyor elime,şuan eşim bile işini bırakıp birlikte çalışmayı düşünüyor.Herşey için tekrar teşekkür ederim.Mustafa Karadaş.

      Sil
    2. Merhaba mustafa bey bnde şu aratemizlik sirketi kurmaya karar verdim zararım olmadan daha öncesinde 2 isyerim vardı baska bir iş üzerine zarara girdim ve kapattım bu isimdede zarar almadan adım atmak istiyorum bir bayan olarak yardımcı olursanız sizden bilgi almak istiyorum talihsizcimcime@hotmail.com şimdiden tskler..

      Sil
  21. Mustafa bey eşim emekli bir çocuğum var büyüdü ve bizde mahallede bir kaç arkadaş ev ofis temizliğine gidiyoruz ama büyük çapta olan işleri pas geçmek zorunda kalıyoruz belki güzel paralar kazanıcaz ama bir ofisimiz yok faturamız yok organize ciddi bir yapılanma lazım. Ama bu prosedürleri tam olarak bilmiyoruz. mesela hangi tür endüstriyel makinalar gerek hangi markalar iyi veya ucaz toptan temizlik malzemesi alımı, güzel bir web sitesi falan gerekiyor hep. Bize de yardımcı olurmusunuz acaba bu konularda? Bursa dan Sibel saygılar

    YanıtlaSil
  22. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para için garanti

    İyi kredi puanı ile Credit Financiaer Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    Whatsapp: +15184181390
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Bu genel halk için bir duyuru, ilgileniyoruz
    Böbrekleri satın almak ve farklı böbrek bağışçılarıyla birlikte çalışabilmek
    Hastalarımız, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin.
    hastamıza böbrek bağışında bulunup bulunmadığınızı onaylayabiliriz ve
    her bağışçıyı büyük ödüller bekliyor.
    E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
    veya whatsapp konusunda bizimle iletişime geçin:
    +1(515)293-5520

    YanıtlaSil
  24. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Merhaba .. Benim adım Aydın Ertan ve Türkiye'nin vatandaşı, "Kredi Finansmanı Evi" adında bir kredi şirketine teşekkür etmek istiyorum. Banka tarafından kredi almaktan birkaç kez reddedildikten sonra reklamlarını aldım çevrimiçi denemeye karar verdim, çünkü bana yardım edecek kimsem yok ve neyse ki, bazı kağıt işleri imzaladıktan ve gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kolayca kredi aldım ve tanıklığımı çevrimiçi olarak paylaşmaya karar verdim. Benim gibi aynı durum, her tünelin sonunda ışık olması ve sorunlarının çözümünü bulmaktan vazgeçmemesi umuduyla olabilir. Ayrıca, finansal desteğe ihtiyacınız varsa onlarla iletişime geçebilir ve ayrıca bilgilerini çevrimiçi ortamda nasıl edindiğinizi anlatabilirsiniz.

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Herkese selam. Kredi Kredi Kuruluşlarından kredisini almış kişilerin yorumlarını gördüm ve onların tavsiyesi üzerine başvurmaya karar verdim ve birkaç saat önce kendi kişisel banka hesabımda talep ettiğim toplam 30.000$'ı teyit ettim. Bu gerçekten harika bir haber ve gerçek krediye ihtiyacı olan herkese e-posta yoluyla (loancreditinstitutions00@gmail.com) başvurmalarını tavsiye ediyorum, onlara WhatsApp (+393512114999) üzerinden mesaj atmaya karar verebilirsiniz. İstediğim krediyi aldığım için mutluyum.

    YanıtlaSil